پرسش های متداول ,

menuordersearch
oyakala.ir
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد ؟
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید .
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و اضافه کردن کالای مورد نظر در صفحه سبد خرید، بخش " ارسال کالا به عنوان کادو " وجود دارد، از این قسمت کاغذ کادو مورد نظرتان را می‌توانید از بین طرح‏‌های عرضه شده در سایت متناسب با سلیقه و مناسبت هدیه انتخاب کنید تا بسته شما کادو و ارسال شود.
روش های ارسال کالا چگونه است ؟
با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید :
  • پست پیشتاز
  • پست تیپاکس
  • پست سفارشی
  • باربری
  • پیک موتوری
همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.
چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
شرایط گارانتی در فروشگاه اُویا کالا؟

شرایط گارانتی

محصولات وارداتی آشپزخانه فروشگاه اُویا کالا دارای 7 روز مهلت تعویض و تست پس از دریافت می‌باشند.
در صورتی که نیاز به صدور ضمانت نامه دارید هزینه آن توسط شرکت خدمات دهنده محاسبه شده و برعهده مشتری و مدت زمان آن از 12 الی 18 ماه است. صدور، شرایط و خدمات آن توسط همان شرکت انجام می‌شود.
فروشگاه اُویا کالا قبل از ارسال محصولات خود، از صحت عملکرد دستگاه فیلم تهیه کرده و آنرا برای خریدار ارسال می‌نماید.
تمامی مرسولات با بسته بندی مناسب بسته بندی می‌شوند و مرسولات حساس با هماهنگی مشتری بسته بندی چوبی می‌شوند.
تمامی مرسولاتی که توسط شرکت پست ارسال می‌شوند بیمه شکستنی می‌شوند و در صورت آسیب احتمالی محصولات، شرکت پست موظف به پرداخت خسارت به شما است و فروشگاه اُویا کالاهیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد گرفت.
تذکر 1 : لطفا درهنگام تحویل بسته از مامور پست،دستگاه را بررسی کرده و از سلامت کامل فیزیکی آن اطمینان حاصل فرمایید، بعد اجازه دهید مامور محل را ترک کند.
تذکر 2 : در صورت آسیب احتمالی مرسوله، از بازگشت آن به فروشگاه اجتناب نموده و از طریق اداره پست شهر محل سکونت خود اقدام به دریافت خسارت نمائید، درغیر این صورت فروشگاه خرید روز مسئولیت آنرا برعهده نخواهد گرفت. و این جزء تعهدات شرکت پست است.
امکان بازگشت وجه محصولات پس از دریافت کالا توسط خریدار زمانی انجام می‌شود که توسط کارشناسان ثابت شود که محصول ناسالم ارسال کرده‌ایم
-اگر اشتباه از سمت فروشگاه باشد، هزینه بازگشت محصولات برعهده فروشگاه ما خواهد بود، در غیر اینصورت برعهده مشتریان محترم خواهد بود.
تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی شامل گارانتی فوق نیست چون توسط باربری ارسال می‌گردد. برای دریافت شرایط ضمانت این وسایل با فروشگاه تماس بگیرید.
لطفا به موارد فوق توجه بفرمایید. رعایت شرایط فوق ما در ارائه کیفیت خدمات بهتر برای شما یاری می‌دهد.
با تشکر قبلی از شما خریدار محترم

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegramwhatsup
طراحی سایت لی لی وب