مايکروویو کنوود مدل MWM30 ,

menuordersearch
oyakala.ir
قبلی
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
 مايکروویو کنوود مدل MWM30
بعدی

مايکروویو کنوود مدل MWM30

(0)
(0)

مايکروویو کنوود مدل MWM30 - موجودی: 2

whatsup
مايکروویو کنوود مدل MWM30
رنگ و مدل کالا
مايکروویو کنوود مدل MWM30
تعداد
+
_
عدد
0 تومان
تماس بگیرید
مشخصات: ابعاد:520x444x335 میلی‌ متر ظرفیت:30 لیتر گریل:دارد پخت ترکیبی:دارد یخ زدایی:دارد قفل کودک:دارد قابلیت تنظیم زمان:دارد سایر ویژگی ها – کیفیت عالی قیمت مناسب – دارای عملکرد تنظیم حرارت – دارای سیستم سولاردم و ماکروویو ساده – دارای ده برنامه پخت رنگ:مشکی وزن:20 کیلوگرم سازنده:چین

توضیحات

مايکروویوکنوود مدل MWM30

 

 

مايکروویوکنوود مدل MWM30 با طراحی زیبا و دارا بودن ظرفیت 30 لیتری برای استفاده در خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. این محصول مناسب برای گرم کردن و پخت و پز است. ابعاد این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده اند که به راحتی در آشپزخانه قرار می‌گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

مایکروویو کنوود دارای 10 برنامه پخت با عملکرد یخ زدایی براساس وزن و زمان است. قابلیت گریل و مایکروویو ترکیبی، قابلیت تمیز کردن آسان، قفل ایمنی کودک و سیستم سولاردم از دیگر مشخصات این دستگاه است. مهم‌ترین ویژگی این محصول اندازه بزرگ و بدنه از جنس آلومینیوم آن است. زیرا با دارا بودن گنجایش 30 لیتری می‌تواند حجم زیادی از غذا را به سرعت برای شما آماده کند. این دستگاه دارای جوجه گردان نیز است. پوشش داخلی مایکزوویو کنوود از استیل ساخته شده و به آسانی تمیز می‌شود.

مايکروویوکنوود مدل MWM30یک محصول کاربردی و با کیفیت از برند معتبر کنوود است. این برند همواره در تولید لوازم برقی خانگی نقشی مهم و کلیدی ایفا می‌کند و محصولات تولید شده توسط آن، دارای کیفیت و دوام فوق العاده بالایی هستند. این محصول نیز از این قضیه مستثنی نیست. علاوه بر کیفیت بالا، این محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. رنگ بدنه ی این مایکروویو مشکی است. رنگ مشکی جزو پر طرفدار ترین رنگ ها در میان لوازم خانگی بوده و بسیار شیک و منحصر به فرد است.

این دستگاه قابلیت تنظیم زمان دارد. شما می‌توانید زمان پخت و خاموش و روشن شدن را در آن تنظیم کنید تا طبق برنامه ریزی و زمان بندی شما عمل کند. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که به سیستم ایمنی قفل کودک مجهز شده است. این سیستم ایمنی موجب می‌شود تا شما بتوانید با خیالی راحت دستگاه را روشن و از آن استفاده کنید و نگران باز شدن درب مایکروویو توسط کودکان خود و آسیب رسیدن به‌ آنها نباشید. این دستگاه به سیستم جوجه گردان نیز تجهیز شده است که می‌توانید به وسیله ی آن به پخت غذا هایی مانند مرغ بریان و… بپردازید.

ویژگی های مايکروویوکنوود مدل MWM30

  • برنامه های پخت: این محصول به 10 عدد برنامه ی پخت مختلف تجهیز شده است. در نتیجه شما می‌توانید به پخت غذا های متنوع زیادی بپردازید و دست شما در این امر باز تر باشد.
  • قابلیت کانوکشن: وجود چنین قابلیتی موجب می‌شود تا گرما و حرارت به صورت کاملا مساوی در تمامی قسمت های مختلف دستگاه پخش شود و در نتیجه از سوخته شدن و یا پخته نشدن قسمت هایی از غذا جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود تا تمامی قسمت های غذا به خوبی برشته شوند.

مشخصات مايکروویوکنوود مدل MWM30:

 

ابعاد

520x444x335 میلی‌ متر

ظرفیت

30 لیتر

گریل

دارد

پخت ترکیبی

دارد

یخ زدایی

دارد

قفل کودک

دارد

قابلیت تنظیم زمان

دارد

سایر ویژگی ها

– کیفیت عالی قیمت مناسب
– دارای عملکرد تنظیم حرارت
– دارای سیستم سولاردم و ماکروویو ساده
– دارای ده برنامه پخت

رنگ

مشکی

وزن

20 کیلوگرم

سازنده

چین

 

 

مايکروویوکنوود مدل MWM30 را با بهترین قیمت از فروشگاه اویاکالا خریداری نمائید

توضیحات تکمیلی

لوازم همراه سینی
گنجایش 30 لیتر
جنس بدنه استیل ضد زنگ
سیستم گرم نگهدارنده ،بخار پز ندارد
نوع دستگاه مایکروویو
تعداد برنامه پخت 10 برنامه
تنظیم حرارت پخت ،مایکروویو، کانوکشن، گریل،جوجه گردان، پخت ترکیبی، پخت خودکار، تایمر، سیستم یخ زدایی،صفحه نمایشگر دیجیتال،گرم شدن سریع دارد
قدرت ورودی مایکروویو 900 وات
سطح قدرت مایکروویو 5 سطح قدرت
توان ورودی گریل 1000 وات
باز شدن درب به سمت چپ
ابعاد عرض 520 میلی متر ارتفاع 335 میلی متر عمق 444 میلی متر وزن 20 کیلوگرم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegramwhatsup
طراحی سایت لی لی وب