زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l ,

menuordersearch
oyakala.ir
قبلی
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
 زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
بعدی

زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l

(1)
(0)

gpc307-6l - موجودی: 4

زودپز برقی جی پاس مدل gpc307-6l
رنگ و مدل کالا
gpc307-6l
تعداد
+
_
عدد
4,750,000 تومان
موجود

نقد وبررسی

زودپز برقی جی‌پاس مدل GPC307-6L با توان 1000 وات امکان پخت انواع غذاها را در کمترین زمان فراهم می‌کند، جنس بدنه ی آن استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است، زودپز برقی جیپاس با ساختار پیشرفته خود و طراحی جدید، ایمنی و ضریب اطمینان بالایی دارد. استفاده از زودپز جی‌پاس آسان است و باعث صرفه جویی در زمان، مصرف برق و انرژی شده و روش پخت کاملا علمی را برای شما فراهم می‌نماید. زودپز برقی وسیله ایده آلی برای خانواده های مدرن است که با خریدن این دستگاه، شما سه وسیله زودپز، پلوپز و آرام‌پز برای خود فراهم کرده اید. این زودپز مجهز به قابلیت های متفاوتی است که با استفاده از آنها می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و انرژی هر نوع غذایی را آماده کنید.

در این دستگاه می‌توان برنج، سوپ، گوشت و غیره را پخت کرد. براساس نوع غذا، ذائقه شخصی و تجربه آشپزی خود، زمان پخت غذا را به طور دلخواه انتخاب کنید. سپس زمانی که غذا پخته شد، دستگاه زودپز به طور خودکار عملکرد پخت را قطع کرده و غذا را گرم نگه می‌دارد ( keep warn ) به این معنا که این دستگاه امکان گرم نگه داشتن غذا های پخته شده را دارا است. این دستگاه دارای یک سوپاپ اطمینان بر روی درب آن است که با استفاده از آن میتوان فشار داخلی آن را تنظیم کنید. زود پز برقی جی‌پاس با قابلیت جدا شونده ای که دارد به‌راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است. در ادامه جهت بررسی تخصصی و آموزش استفاده از این محصول با ما همراه باشید…

 

مشخصات زودپز جیپاس

کمپانی چند ملیتی Geepas در طراحی و تولید زودپز برقی به طریقی عملکرده که بسیاری از ما به جای به‌کار بردن واژه زودپز از واژه جیپاس استفاده می‌کنیم. و در میان عامه مردم واژه جیپاس معادلی برای مفوم ” زودپز برقی ” گردیده است.

جیپاس یک شرکت بزرگ چند ملیتی است که بهترین زودپز های چهار کاره ‌آنالوگ در دنیا را طراحی و تولید می‌کند. این محصول دو ویژگی بسیار مهم را در خود جای داده است. اول اینکه کارکردن با آنها بسیار آسان و دوم دارای امنیت بسیار بالایی است.

 

قدرت و توان مصرفی

زودپز برقی جی‌پاس (Geepas) مدل GPC 307 با توان ۱۱۹۰ وات امکان پختن انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. دقت داشته باشید که هرچه این عدد بالاتر باشد نشان از سرعت پخت بیشتری دارد. در عین سرعت بخشی به پخت و پز ‌غذا ها، طعم طبیعی تمامی مواد موجود را حفظ کرده و در نهایت غذایی بسیار خوش طعم تر را به شما تحویل می‌دهد.

 

گنجایش و ظرفیت دیگ

گنجایش دیگ زودپز جیپاس ۶ لیتر بوده و مناسب جهت تهیه غذا برای ۶ تا ۸ نفر است. جنس دیگ این زودپز چدن با روکش سرامیک نچسب و ضد خش است که غذا به ‌آن نمی‌چسبد و بسیار با دوام است. دیگ زودپز جیپاس قابلیت جدا شدن را دارا بوده و همچنین می‌توانید ‌آن را در ماشین ظرفشویی، شستوشو دهید.

 

جنس بدنه

جنس بدنه زودپز جیپاس استیل ضد زنگ است که علاوه بر زیبایی ظاهری خاص خود، بسیار مقاوم و مستحکم است و به راحتی قابل تمیز شدن است. همچنین جنس دستگیره های ‌آن از جنس پلاستیک با کیفیت است و با استفاده از دستگیره های عایق حتی در صورت گرمای زودپز، می‌توان آن را به راحتی جابه‌جا نمود.

 

دلایل محبوبیت و مرغوبیت

این زودپز سال های زیادیست که در ‌آشپزخانه های ایرانی حضور دارد، و طی سالیان متمادی استفاده و تجربه پخت با ‌آن امتحان خود را پس داده و توانسته است اعتماد خریداران را جلب نماید. طی بررسی ها از دلایل محبوبیت این محصول خوشنام ساخت ترکیه بوده که از مرغوب ترین مواد اولیه جهت ساخت و پر کاری این محصول استفاده شده است.

آقای محمدی یکی از فروشندگان در این خصوص عرض کردند :

بسیاری از مشتریان در بدو ورد به مغازه از ما پرسش می‌کنند که آیا جیپاس دارید؟! و ما محصولات زودپز برقی خود را از برند های متفاوت که بعضا هم از نظر قیمت و هم آپشن بهتر و جدیدتر هستند معرفی می‌کنیم. اما مشتریان رغبتی جهت خرید ندارند. از این بابت که به خرید جیپاس ۶ لیتری اعتماد کامل دارند و هم به نحوه پخت و کارکرد این دستکاه عادت کرده اند.

 

عملکرد ها و کاربرد ها

زودپز جیپاس مدل GPC307-6L دارای ۴ عملکرد :

  • ‌آرام پز
  • پلوپز
  • زودپز
  • گرم نگه دارنده تا ۴۸ ساعت

با استفاده از زودپز برقی جیپاس، املاح و طعم طبیعی غذا حفظ می‌شود، و همچنین با پخت و پز توسط زودپز های برقی جدای از صرفه جویی در مصرف انرژی و وقت، مواد معدنی و ویتامین های غذا بیشتر حقظ شده و غذایی بسیار سالم را می‌توانید سر سفره بگذارید.

روش استفاده از زودپز جی‌پاس

زودپز جی‌پاس (GEEPAS) مجهز به تایمر ۶۰ دقیقه ای جهت حفظ فشار داخلی دیگ است که با تنظیم آن می‌توان مدت زمان حفظ فشار داخلی دیگ را تعیین نمود. جهت پخت غذا با زودپز برقی جی‌پاس ابتدا دو شاخه را به پریز برق بزنید.

زودپز و پلوپز جیپاس با ظرفیت ۶ لیتری دیگ پخت آن توان پخت غذا برای تعداد ۵ تا ۸ نفر مناسب است که به نوع غذا و میزان مصرف هر نفر بستگی دارد. طریقه کار کردن با این زودپز نسبتا راحت و آسان است و تایمر پخت این زودپز حداکثر ۹۰ دقیقه است که اکثر غذاها را برای پخت زیر ۹۰ دقیقه شامل می‌شود.

بعد از به پریز زدن جیپاس کلید ‌آن را در وضعیت روشن قرار دهید. در این حالت نشان گر power روشن می‌شود. دکمه انتخاب گر فشار را در جهت عقربه ساعت بپیچانید و مدت زمان حفظ فشار مورد نظر را انتخاب کنید. نشان گر دما Heating روشن می‌شود و زودپز شروع به گرم شدن کرده و فشار داخل آن بالا می‌رود.

همزمان با بالا رفتن دمای داخل زودپز سوپاپ اطمینان درب بالا آمده و درب زودپز قفل میگردد و تا خالی نشدن کامل بخار درب آن باز نمی‌شود. وقتی مدت زمان حفظ فشار به اتمام رسید زودپز به صورت خودکار به حالت گرم نگه داشتن keep warm می‌رود. نشان گر گرم نگه داشتن روشن می‌شود.

حال می‌توانید تنظیم کننده فشار را بچرخانید و در وضعیت تخلیه vent قرار دهید. زودپز شروع به تخلیه فشار می‌کند. وقتی فشار به اندازه کافی خارج شد زودپز دیگر سوت نمی‌زند. دسته درب زودپز را نگه داشته و آن را در خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید تا درب ثابت شود و دیگر حرکت نکند، سپس درب را بردارید. زود پزها طعم طبیعی غذا را حفظ کرده و مانع هدر رفتن ویتامین های موحود در غذا می‌شوند.

دوستانه بخواهم عرض کنم زودپز برقی جی‌پاس پخت و پز را سریع‌تر می‌کند. قابلیتی که باعث می‌گردد تا نگران سوختن و یا ته گرفتن غذای خود نشوید و دیگر نیازی به سر زدن‌های مداوم به غذای در حال پخت خود نداشته باشید و بزرگترین مزیت استفاده از زودپز جیپاس این است که مواد معدنی و ویتامین های غذا را حفظ کرده و غذایی سالم را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.

زمان پخت انواع غذاها با زودپز جیپاس

این زودپز غذاهایی نظیر انواع سوپ و آش را در حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به طور کامل و یکنواخت می‌پزد، یعنی تمام محتویات بطور مناسب نرم و پخته می‌شوند.
گوشت قرمز را بسته به نوع آن ۶۰ الی ۹۰ دقیقه آماده می‌کند، زمان پخت گوشت گوساله و گوسفند با زمان پخت گوشت گاو و … متفاوت خواهد بود.
گوشت مرغ و سایر طیور و نظیر آن حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه آماده می‌شود.
حبوباتی نظیر لوبیا و نخود حدود ۴۰ تا ۴۵ دقیقه -جو وگندم و… حدود ۳۰ دقیقه و باقلا در حدود ۱۵ دقیقه آماده می‌شوند.
برنج به‌صورت کته در حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آماده می‌شود.
زمان پخت کیک حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

سیستم ایمنی زودپز جیپاس

بالاتر در خصوص سیستم قفل شدن درب زودپز و تخلیه فشار ‌آن صحبت کردیم. دستگیره های این زودپز عایق بوده و حتی در بالاترین دماها و فشار های داخلی نیز میتوانید بسیار ساده زودپز را جابه‌جا نمایید. و با سوپاپ اطمینانی که در بالای درب زودپز تعبیه شده است می‌توانید فشار داخلی ‌آن را تنظیم نمایید.

و از همه مهم تر سیستم قطع خودکار این زودپز است که در صورت مسدود شدن مجرای خروج بخار از طریق سوپاس به صورت خودکار فعال می‌شود و ایمنی این دستگاه را ۱۰۰٪ تضمین می‌کند و خطر انفجار را به صفر می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی اویاکالا خرید زود پز شش لیتری جیپاس را به عنوان انتخابی شایسته برای شما خریداران عزیز توصیه می‌کند.

مدل های زودپز جی‌پاس

  • صحفه تخت
  • فنردار

زودپز جیپاس از نظر ساختار همان طور که در بالا عرض شد دارای دو مدل است، در ابتدا که این زودپز وارد بازار شد تمامی نمونه ها فنر دار بودند. این فنر در وسط صحفه گرم شونده و زیر کاسه قرار می‌گرفت و مانند یک کلید عمل میکند به نحوی که اگر کاسه درون دستگاه قرار نگرفته باشد روشن نشود.

اما با توجه به بادوام بودن دستگاه، بعد چند ۲ الی ۳ سال استفاده مداوم از زودپز این فنر بعضا دچار اختلال می‌شد و از این بابت کارکرد دستگاه مختل می‌شود و تعمر ‌آن نیز به دلیل موجود نبودن قطعه مذکور بسیار سخت است.

البته این سیستم در بسیار دیگری از انواع زودپز ها اعم از ‌آنالوگ و دیجیتال مورد استفاده فراوان قرارگرفته است. مانند زودپز برقی بوش و زودپز کنوود.

اما در ادامه و با توجه به دردسر هایی که این فنر در طول تجربه استفاده توسط خریداران و همچنین ساخت توسط شرکت های سازنده مدل دیگری نیز تولید شد، صحفه این مدل زودپز ها تخت بوده و دیگر شاهد خرابی و دردسر های فنر زودپزها نخواهیم بود.

درب زودپز جی‌پاس

درب زودپز جیپاس استیل بوده و از دو لایه تشکیل شده است که لایه اول ‌آن مانند یک صافی عمل می‌کند و در نهایت در لایه دوم توسط سوپاپ تعبیه شده را روی درب بخار و فشار داخلی زودپز تعدیل می‌گردد. زواره های این درب دارای واشر بوده است که از خروج هوای داخل زودپز جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

دسته زودپز جیپاس از پلاستیک مقاوم و باکیفیت ساخته شده است، به گونه ای که تابه‌حال هیچ گزارشی مبنی بر شکستگی دسته ‌آن دریافت نکرده ایم. و جدای از چند لایه و عایق دما بودن بدنه زودپز دسته ‌آن نیز هرگز داغ نمی‌شود و در حین پخت نیز می‌توانید به‌سادگی این دستگاه را جابه‌جا نمایید. و در نهایت بر روی سقف این دستگاه یک سوپاپ اطمینان تعبیه شده است که معمولا زیاد بالا نیامده و به ‌آرامی فشار داخلی دستگاه را تعدیل و در پایان پروسه پخت غذا فشار داخلی را تخلیه می‌کند.

لازم به ذکر است درب زودپز جی‌پاس دارای سیستم قفل ایمنی است، و پس از شروع شدن پخت قفل می‌گردد و تا زمانی که فشار داخلی دستگاه بعد از پخت توسط سوپاپ اطمینان ‌آن تخلیه نگردد قفل درب باز نمی‌شود.

پیشینه برند جی‌پاس (Geepas)

عموم مردم ایران شرکت‌چند ملیتی جی‌پاس را با زودپز های بسیار خوب و فوق العاده قوی و با‌کیفیت این شرکت می‌شناسند.

به گونه ای که اوایل بیشتر مردم به جای واژه زودپز برقی از واژه جیپاس استفاده می‌کردند!

این شرکت چند ملیتی هم اکنون دارای بیش از ۱۵۰۰ محصول متنوع است و در بیش از ۱۰ کشور جهان دارای کارخانه های متعدد و گوناگون است.

شرکت چند ملیتی جی‌پاس یا همان Geepas هم اکنون دارای ۳۰۰۰ کارمند است.

از محصولات با کیفیت و درجه یک این شرکت می‌توان به زودپز ها و البته چراغ قوه های فوق العاده آن اشاره نمود. ما در ایران این شرکت را به خاطر زودپز، آبمیوه گیر، آسیاب و خرد کن های با کیفیت آن، می‌شناسیم.

توضیحات تکمیلی

گنجایش 6 لیتر
برند جی پاس
کشور سازنده PRC چین
جنس بدنه استیل
عملکرد 4 کاره
کاسه چدن روکش نسوز
نوع ‌آنالوگ
گرم نگه دارنده
زودپز
پلوپز
آرام‌پز
نمودار تغییر قیمت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegramwhatsup
طراحی سایت لی لی وب